Ww2 aseita

Täällä voit kertoa mielipiteesi aseista, kehua omaasi tai antaa neuvoja muille.
HUOM!
Neuvojat vastaavat itse seurauksista ja virittelijät vastaavat itse tekemisistään.

Re: Ww2 aseita

ViestiKirjoittaja Stube päivämäärä Ma Huhti 12, 2010 2:29 pm

Keräilykappale. Emme suosittele pelikäyttöön muille kuin teema pelejä harrastaville henkilöille, hinnasta sovitaan asiakkaan kanssa jos kiinostus on aito.

- Rakenne lasikuitua sekä puuta
- Hinta korkeampi kuin puolituhatta euro
- Ei, älä edes ajattele tätä asetta ellet ole keräiliä taikka teemapelien raskaampi harrastaja

Ota tuosta nyt selvää että mitä se maksaa, siellähän lukee että 300 euroa mutta tuotekuvauksessa väitetään sen olevan päälle 500...

Sellaista palautetta olen tästä pyssystä kuullut että on aika lelumainen, ei metallia ollenkaan ja yksityiskohdat on roiskaistu vähän huolimattomasti. Hinta-laatusuhde siis aika huono.
Kova jätkähän rakentaa itse WW2-kiväärinsä ja jättää sarjatulen heikkohermoisille.
Stube

ViestiKirjoittaja Mike päivämäärä Ma Huhti 12, 2010 7:07 pm

Tykinruoka kirjoitti:Muovisoltun myymä vastaava tippunut hinnaltaan 300 euroon; tiedä sitten millainen tämä viritys on laadultaan.

Muovisoltun ase on käsittääkseni semi-yksityisen tekemästä piensarjasta; kuoret lasikuitua teräksen sijaan jne. En usko että sen laatua voi verrata Hexagoniin, joskaan kummastakaan ei ole kokemusta. Mutta jos omat rahat olisivat kyseessä ostaisin sen joka on materiaaleiltaan parempi ja aidompi. Molemmathan voivat lakata toimimasta, mutta aidompi on silloinkin mukavampi sylissä :)
Mike

ViestiKirjoittaja Tykinruoka päivämäärä Ke Kesä 09, 2010 3:49 pm

Tänään kävin lunastamassa tullista Hexagonin PPSh-myllyn vaskistien kauhuksi ja proletariaatin riemuksi. Uudempaa sarjaa tummemmilla puuosilla, ilmeisesti lastentauteja tohtoroitu.
Hieno peli, toivottavasti kestää myös talviolosuhteissa. Hintaahan tuolle tuli heikentyneen euro/dollari -suhteen vuoksi enemmän kuin aikaisemmin talvella olisi tullut mutta eipä ainakaan vielä kaduta.
Gunnerista muuten tälle ilmainen toimitus ja maksu hoitui PayPalilla vaivattomasti. Ase maksusta noin 1,5 viikon päästä kädessä. Jouheva homma.
Kotka - Paradise City
Tykinruoka

ViestiKirjoittaja Steiner päivämäärä La Heinä 03, 2010 5:43 pm

Itsekkin sain tässä eilen hexagonin ppsh-41. Se osoittautua aluksi aika hienoksi ja toimivaksi vehkeeksi. Mutta kun kokeilin vehjettä niin lipas alkoi temppuilla... Kun olin selvittänyt lippaan ongelman niin itse aseeseen tuli seuraavana päivänä jotain vikaan! Ase vain lopetti yht äkkiä ampumisen. Sitten päätin avata aseen ja tajusin että tulenvalitsin oli jotenkin pompannut pois paikaltaan... Sain laitettua tulenvalitsimen kuntoon puolen tunnin näperryksen jälkeen vaikka koko tulenvalitsin viritelmään kuului vaivaiset kolme osaa! Ei tosiaan ihmeellisempää ja typeränpää tulenvalitsin viritelmää ole! Tosin enpä itsekkään keksisi mitään muuta viritelmää sinne sisälle... Muuten ase toimi ammuttaessa loistavasti. Ase myös näyttää ja tuntuu aidolta ja hyvältä.

Aseen plussat
+Ulkoisesti kaunis joka paikasta.
+Kestävä ulkoisesti.
+Kohtalaisen tehokas.
+Karuus esim jotkin hitsausjäljet näkyy kivasti.
+Aseen saa todella helposti auki.
+Se vaan on niin upea.

Aseen miinukset
-Lipas ainakin omalta osaltani.
-Lippaan kiinnitys kaipaa säätämistä tai sitten en vaan osaa.
-Tulenvalitsin viritelmä.
-Hoppi tuntuu vähän löysältä.
-Ase vaatii säätämistä tai käyttäjän joka ei säädä niinkuin minä.
Steiner

Edellinen

Paluu Aseet ja virittely