Ww2 aseita

Täällä voit kertoa mielipiteesi aseista, kehua omaasi tai antaa neuvoja muille.
HUOM!
Neuvojat vastaavat itse seurauksista ja virittelijät vastaavat itse tekemisistään.

Re: Ww2 aseita

ViestiKirjoittaja Katkarapu päivämäärä Su Heinä 19, 2009 9:13 am

Kyllähän tuo Stg44 himottaisi ja sen kyllä ostaisinkin, jos olisi rahaa mutta tuli juuri pistettyä vähän rahaa WW2 saksa pukuun..
Katkarapu

ViestiKirjoittaja Sgt.Jools päivämäärä To Syys 17, 2009 5:16 pm

Kyllä se asia on niin notta kunnon kivääri se miehen teki ww2:ssa, sarjatuli on heikkohermoisille :|
Kyllä olisi hienoa jos jostain tosiaan tuota KARria ja GARANDia alkaisi järkevästi saamaan niin avot, saisivat pelit oikeat aseet. Toki pitää huomioida että nimenomaan sakemannithan olivat huomattavasti sarjatuliaseissa edellä akselivaltoja.
(punaviivattu pikku virhe, tällainkin voi käydä, kuunnelkaa vaikka "juuri nyt en muista" kilpailua radiosta aamuisin :mrgreen: )
Viimeksi muokannut Sgt.Jools päivämäärä Pe Syys 18, 2009 5:57 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Sgt.Jools

ViestiKirjoittaja Sankt päivämäärä To Syys 17, 2009 7:18 pm

Khröhöm. Sakemannit olivat osa akselivaltoja... (toim. huom.)
-9mm burana niska-annoksena parantaa 99%:sti tyhmyyden ja joukkohaudassa et lepää yksin-
Sankt

ViestiKirjoittaja SS-soldat päivämäärä La Loka 31, 2009 11:11 pm

Itse omistan D-boysin Kar98k:n ja olen erittäin tyytyväinen aseeseen.
Ei saa jäädä tuleen makaamaan!
SS-soldat

ViestiKirjoittaja Sturm päivämäärä Su Marras 01, 2009 2:24 pm

SS-soldat kirjoitti:Itse omistan D-boysin Kar98k:n ja olen erittäin tyytyväinen aseeseen.

Et voi olla tosissasi :D . Itse olin yhdessä skenaariossa kyseisellä aseella, hylsyt hankalat, tarkkuus huono ja kuula ei välillä lähtenyt piipusta :)
AGM:n MP40 olen kylläkin tyytyväinen, sillä se on toiminut hyvin.
Liikkuvat taakse ja juoksua!
Sturm

ViestiKirjoittaja Setämies päivämäärä Ma Marras 02, 2009 1:39 pm

Joillain vaan on pienempi vaatimustaso...
Ei se oikeesti satu... Kipu kasvattaa!
Setämies

ViestiKirjoittaja Mike päivämäärä Ma Marras 02, 2009 3:12 pm

Ehkä se oli "maanantaikappale" kun oli kelvollinen :)
Mike

ViestiKirjoittaja SS-soldat päivämäärä Ti Marras 03, 2009 9:24 pm

Niinno mielipideasia toki (mahdollinen maanantaikipale?) :lol: . Saapahan sitten kunnolla kokeilla Jäätyneessä voitossa. Ja en kauheasti pidä järjettömän sarjatulen käytöstä :wink: Mutta jotkut osaavat sitäkin käyttää asiallisesti.

Ja lopuksi noista hylsyistä ym.:

1. Minullakaan ei alussa kaikki kuulat lähteneet piipusta, mutta asia korjautui ampumalla tarpeeksi aseella.

2. Kun opettelee käyttämään hylsyjä (ylipäätän koko asetta) niin eivät jumitu.

3. Muista/muistitko rasvailla asetta säännöllisesti/usein(?). Nimittäin aseen lukko/patruunapesä on lähestulkoon uitettu rasvassa (joka kului minulla nopeasti pois ja hylsyt jumittuivat kokoajan: Asia korjautui rasvaamalla/huoltamalla ase)

4. Hoppia helppo säätää (ja se säätyi ainakin minulla) ja tarkasti (toki riippuu sääolosuhteista ym.)

Tässä minun mielipiteet aseesta. Loppu
Viimeksi muokannut SS-soldat päivämäärä To Marras 05, 2009 8:02 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
SS-soldat

ViestiKirjoittaja SS-soldat päivämäärä Ti Marras 03, 2009 9:39 pm

Sgt.Jools kirjoitti:Kyllä se asia on niin notta kunnon kivääri se miehen teki ww2:ssa, sarjatuli on heikkohermoisille :|
Kyllä olisi hienoa jos jostain tosiaan tuota KARria ja GARANDia alkaisi järkevästi saamaan niin avot, saisivat pelit oikeat aseet. Toki pitää huomioida että nimenomaan sakemannithan olivat huomattavasti sarjatuliaseissa edellä akselivaltoja.
(punaviivattu pikku virhe, tällainkin voi käydä, kuunnelkaa vaikka "juuri nyt en muista" kilpailua radiosta aamuisin :mrgreen: )

Sgt.Jools tarkotti, että Saksa oli sarjatuliaseissa huomattavasti edellä MUITA akselivaltoja??? (Japani ym. ketkä lie kuulu siihen)
SS-soldat

ViestiKirjoittaja Sgt.Jools päivämäärä Pe Marras 06, 2009 9:11 pm

Sgt.Jools tarkotti, että Saksa oli sarjatuliaseissa huomattavasti edellä MUITA akselivaltoja??? (Japani ym. ketkä lie kuulu siihen)

..Ei tarkoittanut. Se vain kirjoitti mitä sylki sormille toi, mutta lukea se osaa kumminkin :mrgreen:
Sgt.Jools

ViestiKirjoittaja SS-soldat päivämäärä La Marras 07, 2009 6:40 am

Asia selvä :)
SS-soldat

ViestiKirjoittaja Stube päivämäärä Ke Huhti 07, 2010 7:11 pm

Meille neukkuharrastajillekin on julkaistu viimein PPSh-41! Hintaa sillä ainakin vielä on suht paljon.

http://www.milgear.fi/kauppa/product_info.php?cPath=25_49_54_87&products_id=1833

Looking good, puuta ja terästä siitä löytyy ja painaakin ihan mukavasti. Ite kyllä suhtaudun tohon suht varauksella ennenkuin kuulen siitä enemmän mutta jos se vaikka olisi samanlainen yllättäjä kuin AGM:n MP40
Stube

ViestiKirjoittaja Mike päivämäärä Pe Huhti 09, 2010 7:51 am

Gunnerista tuon saa Suomeen 320€ hintaan rahteineen + tulleineen, mutta onko 80€ säästö ja takuun menetys sen arvoista jätän jokaisen itse päätettäväksi...

http://www.gunnerairsoft.com/catalog/pr ... ts_id=1981

Hintaa tuolla on teräksen, puun ja rakennustavan vuoksi, ei tuo ase varmaan mihinkään 150€ hintoihin tule ikinä laskemaan. Jollei sitten AGM tee omaa halpakopiotaan...
Mike

ViestiKirjoittaja Stube päivämäärä Pe Huhti 09, 2010 7:53 pm

Joo, hinta ei kiina-ihmeiden tasolle laske. Mutta maksan kyllä mielummin hyvästä ja hienosta pyssystä paljon, kuin huonosta aseesta vähän.

Ja vaikka aina valitetaan (syystäkin) tompsoneiden ja ämpeenelikymppisten suuresta määrästä WW2-peleissä, on Pepeshkojen käyttö suuressa mittakaavassa ihan historiallisesti korrektia. Piippalakeilla oli loppusotaa kohti suuria "shokkiarmeijoita", jopa pataljoonan kokoisia osastoja jotka oli aseistettu vain tällä konepistoolilla. Vaviskaa, germaanit... muahhahahaaa :)
Stube

ViestiKirjoittaja Tykinruoka päivämäärä Ma Huhti 12, 2010 8:33 am

Hexagonin PPSh lienee vähän lastentautinen käyttäjäpalautteesta päätellen:(
Muovisoltun myymä vastaava tippunut hinnaltaan 300 euroon; tiedä sitten millainen tämä viritys on laadultaan.
Ilmeisesti ko. pruuttaa nähty myös KNV:n peleissä ( ja hyväksi havaittu ? ).
Melkein voisi investoida kesälomarahaa....
Kotka - Paradise City
Tykinruoka

EdellinenSeuraava

Paluu Aseet ja virittely