Toivon ettei ketään tule haittaamaan tiimimme suurilukuisuus tässä tapahtumassa, sillä ajattelin värvätä paikalle uusia (nuorehkoja) pelaajia, jotta softaus leviäisi heidän kauttaan koska hehän ovat kuitenkin niitä jotka tulevat jatkossa softaamaan.. Nuorista se lähtee (tottakai te vanhemmatkin pelaajat olette tärkeä osa softaajia en minä sitä). Kun tämä Falkland on löysine varusterajoineen ihanteellinen malli aloitteleville softaajille, millaista tämä puuha on.
Kaikilla kyllä on hyvät aseet ja kunnon maastoasut, mutta en viitsi ilmoittaa isoa määrää teinejä peliin, jos se jotakuta haittaa siellä, koska sitä on sitten ilkeää kuunnella jälkikäteen että naskit pilasivat tapahtuman juoksentelemalla ympäriinsä ja tekemällä täysin päättömiä ratkaisuja. Pidämme (tai ainakin yritämme) parhaamme mukaan heidät ruodussa siellä, koska olemme heille kertoneet että pelleilyä tapahtuu saa vanhempien osallitujien vihat päälleen.
Että tällaista. Totta kai tämä meidän normaali porukkakin tulee, koska äskeisen talvipelin jälkeen odotamme innolla lämmintä kautta! Siitä tulee varmasti hieno ja onnistunut peli. Itse kun viime vuonna olin Falklandissa (joka oli myös ensimmäinen skenuni) olin positiivisesti yllättynyt kuinka hyvin se oli organisoitu.